Biurokratija (angl. Bureaucracy)

1) administracinis valstybės valdymas, pasižymintis hierarchine sistema, gausiomis, išsamiomis, formaliomis ir kartais sudėtingomis rašytinėmis taisyklėmis bei procedūromis. Biurokratiją, kaip geriausią valstybės valdymo būdą, idealizavo ir aprašė Maxas Veberis. Ludwigas von Misesas kritikavo biurokratiją ir jos neribotas galias siūlė pažaboti įstatymais. Jis teigė, kad „blogiausia teisė yra geriau už biurokrato tironiją“;
2) administravimo uždedama našta. Pastaroji biurokratija gali būti tiek valstybinė, tiek privati. Skirtumas tas, kad privačią biurokratiją riboja konkurencija, o valstybinė biurokratija visada yra linkusi neribotai ir nepagrįstai pūstis.[1]Šaltinis: Rūta Vainienė

Terminą “Biurokratija” apibūdino Rūta Vainienė knygoje "Ekonomikos terminų žodynas"

Plačiau


Rūta Vainienė

Terminą “Biurokratija” apibūdino Rūta Vainienė knygoje "Ekonomikos terminų žodynas"

Gauk nemokamą VERSLO VALDYMO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Jums gali būti naudinga: