Dominavimas rinkoje (angl. Domination on the market, dominant position)

Vieno ar daugiau ūkio subjektų padėtis atitinkamoje rinkoje, kai su konkurencija tiesiogiai nesusiduriama arba galima toje rinkoje daryti vienpusę lemiamą įtaką. Teisės aktai labai išplečia dominavimo rinkoje sąvoką. Jeigu neįrodoma priešingai, paprastai laikoma, kad ūkio subjektas užima dominuojančią padėtį atitinkamoje rinkoje, jeigu jo rinkos dalis sudaro ne mažiau kaip 40 procentų. Jeigu neįrodoma priešingai, laikoma, kad kiekvienas iš trijų ar mažesnio skaičiaus ūkio subjektų, kuriems tenka didžiausios atitinkamos rinkos dalys, kartu sudarančios 70 procentų ar didesnę atitinkamos rinkos dalį, užima dominuojančią padėtį.[1]Šaltinis: Rūta Vainienė

Terminą “Dominavimas rinkoje” apibūdino Rūta Vainienė knygoje "Ekonomikos terminų žodynas"

Plačiau


Rūta Vainienė

Terminą “Dominavimas rinkoje” apibūdino Rūta Vainienė knygoje "Ekonomikos terminų žodynas"

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai: