Įsiskverbimo kaina (angl. Penetration price)

Prekės ar paslaugos kaina, kurią nustato naujas rinkos dalyvis, norėdamas užkariauti tam tikrą rinkos dalį. Paprastai ši kaina būna mažesnė už iki šiol rinkoje buvusių analogiškų produktų kainas. Tokia rinkodaros strategija dažnai taikoma rinkose, kuriose paklausa yra elastinga kainos atžvilgiu, o vartotojai itin jautrūs kainų pokyčiams.[1]Šaltinis: Rūta Vainienė

Terminą “Įsiskverbimo kaina” apibūdino Rūta Vainienė knygoje "Ekonomikos terminų žodynas"

Plačiau


Rūta Vainienė

Terminą “Įsiskverbimo kaina” apibūdino Rūta Vainienė knygoje "Ekonomikos terminų žodynas"

Gauk nemokamą PREKYBOS į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai: