Koncentracijos koeficientas (angl. Concentration ratio)

Koncentracijos rinkoje rodiklis, apskaičiuojamas kaip didžiųjų įmonių gaminamos produkcijos ir bendros tos šakos produkcijos santykis. Dažniausiai keturių didžiausių įmonių produkcijos apimtis lyginama su bendra produkcija; šis rodiklis vadinamas ketvertuko koncentracijos koeficientu.
Žr. ketvertuko koncentracijos koeficientas.[1]Šaltinis: Rūta Vainienė

Terminą “Koncentracijos koeficientas” apibūdino Rūta Vainienė knygoje "Ekonomikos terminų žodynas"

Plačiau


Rūta Vainienė

Terminą “Koncentracijos koeficientas” apibūdino Rūta Vainienė knygoje "Ekonomikos terminų žodynas"

Gauk nemokamą PRAMONĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai: