Monopolinė kaina (angl. Monopoly price)

Idealiomis konkurencijos sąlygomis esančią rinkos kainą viršijanti kaina, atsirandanti dėl įmonės monopolijos rinkoje. Taikydamas monopolinę kainą, monopolininkas gali gauti monopolinį pelną, tačiau ne bet kokia monopolininko taikoma kaina yra monopolinė kaina ir ne bet koks pelnas – monopolinis pelnas. Monopolinė padėtis ne visuomet lemia monopolinės kainos atsiradimą, mat paskatas taikyti monopolinę kainą mažina galimas konkurentų, gaminančių analogišką prekę ar jos pakaitą, atsiradimas.[1]Šaltinis: Rūta Vainienė

Terminą “Monopolinė kaina” apibūdino Rūta Vainienė knygoje "Ekonomikos terminų žodynas"

Plačiau


Rūta Vainienė

Terminą “Monopolinė kaina” apibūdino Rūta Vainienė knygoje "Ekonomikos terminų žodynas"

Gauk nemokamą PREKYBOS į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai: