Monopolinė konkurencija (angl. Monopolistic competition)

Tokia rinkos padėtis, kai daugelis įmonių gamina labai panašią produkciją.[1]Šaltinis: Rūta Vainienė

Terminą “Monopolinė konkurencija” apibūdino Rūta Vainienė knygoje "Ekonomikos terminų žodynas"

Plačiau

Pavyzdys

Coca Cola gamintojai gamina tą patį arba sudėtimi vos besiskiriantį produktą ir konkuruoja reklamos efektyvumo, kainos, kokybės, prekės ženklo galios ir pan. srityse. Monopoline ši padėtis vadinama todėl, kad gamintojas gali daryti įtaką prekės rinkos kainai, prašydamas už savo gaminį mokėti kitokią kainą, nei dominuojanti rinkos kaina.


Rūta Vainienė

Terminą “Monopolinė konkurencija” apibūdino Rūta Vainienė knygoje "Ekonomikos terminų žodynas"

Gauk nemokamą PRAMONĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai: