Priklausomybės efektas (angl. Dependence effect)

Didelių korporacijų gebėjimas rinkodaros ir reklamos priemonėmis sukurti dirbtinę jų gaminamų ir parduodamų produktų paklausą (t. y. kurios nebūtų be šių priemonių). Terminą pradėjo vartoti gerovės ekonomikos šalininkas Johnas Kennethas Galbraightas.[1]Šaltinis: Rūta Vainienė

Terminą “Priklausomybės efektas” apibūdino Rūta Vainienė knygoje "Ekonomikos terminų žodynas"

Plačiau


Rūta Vainienė

Terminą “Priklausomybės efektas” apibūdino Rūta Vainienė knygoje "Ekonomikos terminų žodynas"

Gauk nemokamą RINKODAROS IR KOMUNIKACIJOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai: