Vartotojų suverenumas (angl. Consumer sovereignty)

Rinkos veikimo aiškinimas, teigiantis, kad rinkoje lemiami yra vartotojų sprendimai. Vartotojai, pirkdami prekes ir paslaugas, pasirenka, kas turi būti gaminama, tad būtent vartotojai sprendžia, kaip riboti ištekliai bus paskirstyti poreikiams tenkinti. Vartotojų sprendimai lemia rinkos kainas.[1]Šaltinis: Rūta Vainienė

Terminą “Vartotojų suverenumas” apibūdino Rūta Vainienė knygoje "Ekonomikos terminų žodynas"

Plačiau


Rūta Vainienė

Terminą “Vartotojų suverenumas” apibūdino Rūta Vainienė knygoje "Ekonomikos terminų žodynas"

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai: