Burke’o įsimenamumo testas (angl. Burke reflections test)

Metodas, skirtas paruoštai spaudos reklamai prieš pradedant kampaniją patikrinti. Vartotojams duodami bandomieji žurnalai su reklama. Kitą dieną su jais aptariama žurnaluose matyta reklama, prašoma prisiminti reklamos turinį ir atsakyti į kitus reklamos užsakovus dominančius klausimus.[1]Šaltinis: KOMAA

Terminas “Burke’o įsimenamumo testas” apibūdintas Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos KOMAA tinklalapyje

Plačiau


KOMAA

Terminas “Burke’o įsimenamumo testas” apibūdintas Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos KOMAA tinklalapyje

Gauk nemokamą RINKODAROS IR KOMUNIKACIJOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai: