Darbdavio įvaizdis (angl. Employer Brand)

Tai - organizacijos, kaip darbdavio reputacija ir identitetas. Darbdavio įvaizdis formuojamas atskirai nuo organizacijos teikiamų paslaugų ir gaminamos produkcijos rinkodaros. Darbdavio įvaizdis lemia darbuotojų lojalumą, naujų darbuotojų paieškos ir atrankos procesus, darbuotojų efektyvumą ir t.t.

Skiriamos vidinio ir išorinio darbdavio įvaizdžio dalys:
* Vidinis darbdavio įvaidis apibūdina organizacijoje dirbančių darbuotojų nuomonę apie darbdavį. Formuojant vidinį darbdavio įvaizdį, jis pereina į išorę, nes darbuotojai tampa savo organizacijos ambasadoriais atviroje darbo rinkoje.
* Išorinis darbdavio įvaizdis apibūdina kitų darbo rinkos dalyvių nuomonę apie organizaciją. Išorinio darbdavio įvaizdžio formavimas, neformuojant vidinio, ilgalaikėje perspektyvoje nėra efektyvus.[1]Šaltinis: Karolis Blaževičius

Terminą “Darbdavio įvaizdis” apibūdino Karolis Blaževičius, aukšto lygmens specialistų ir vadovų tiesioginės paieškos ir atrankos įmonės „Indigroup“ vykdantysis partneris ir įkūrėjas, darbdavio įvaizdžio agentūros „Chorus“ partneris.

Plačiau


Karolis Blaževičius

Terminą “Darbdavio įvaizdis” apibūdino Karolis Blaževičius, aukšto lygmens specialistų ir vadovų tiesioginės paieškos ir atrankos įmonės „Indigroup“ vykdantysis partneris ir įkūrėjas, darbdavio įvaizdžio agentūros „Chorus“ partneris.

Gauk nemokamą VERSLO VALDYMO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai: