Darbdavio įvaizdžio tyrimas (angl. Employer brand research)

Vidinės ir išorinės darbdavio aplinkos analizė, nurodanti, kokį identitetą organizacija turi kaip darbdavys. Darbdavio įvaizdžio tyrime dalyvauja tiriamos organizacijos darbuotojai bei kiti darbo rinkos dalyviai. Tiriamas bendrovės, kaip darbdavio, identiteto vientisumas bei vidinės ir išorinės darbdavio aplinkos skirtumai. Darbdavio įvaizdžio tyrimas leidžia nustatyti, kokiame darbdavio įvaizdžio formavimo etape šiuo metu yra organizacija.[1]Šaltinis: Karolis Blaževičius

Terminą “Darbdavio įvaizdžio tyrimas” apibūdino Karolis Blaževičius, aukšto lygmens specialistų ir vadovų tiesioginės paieškos ir atrankos įmonės „Indigroup“ vykdantysis partneris ir įkūrėjas, darbdavio įvaizdžio agentūros „Chorus“ partneris.

Plačiau


Karolis Blaževičius

Terminą “Darbdavio įvaizdžio tyrimas” apibūdino Karolis Blaževičius, aukšto lygmens specialistų ir vadovų tiesioginės paieškos ir atrankos įmonės „Indigroup“ vykdantysis partneris ir įkūrėjas, darbdavio įvaizdžio agentūros „Chorus“ partneris.

Gauk nemokamą VERSLO VALDYMO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai: