Darbdavio įvaizdžio tyrimas (angl. Employer brand research)
Vidinės ir išorinės darbdavio aplinkos analizė, nurodanti, kokį identitetą organizacija turi kaip darbdavys. Darbdavio įvaizdžio tyrime dalyvauja tiriamos organizacijos darbuotojai bei kiti darbo rinkos dalyviai. Tiriamas bendrovės, kaip darbdavio, identiteto vientisumas bei vidinės ir išorinės darbdavio aplinkos skirtumai. Darbdavio įvaizdžio tyrimas leidžia nustatyti, kokiame darbdavio įvaizdžio formavimo etape šiuo metu yra organizacija.[1]Šaltinis: Karolis Blaževičius
Terminą “Darbdavio įvaizdžio tyrimas” apibūdino Karolis Blaževičius, aukšto lygmens specialistų ir vadovų tiesioginės paieškos ir atrankos įmonės „Indigroup“ vykdantysis partneris ir įkūrėjas, darbdavio įvaizdžio agentūros „Chorus“ partneris.
Plačiau