Skambučių centras (angl. Call centre)

Įmonės skyrius arba išorinis partneris, kuris atsakingas už didelį gaunamų arba atliekamų telefono skambučių srautą. Naudojama tiesioginio pardavimo, techninio aptarnavimo, tyrimų tikslams, taip pat teikiant informacines paslaugas telefonu. Skambučių centrai naudoja specialią įrangą, padedančią skambinti, atpažinti gaunamus skambučius ir vesti pokalbį.[1]Šaltinis: KOMAA

Terminas “Skambučių centras” apibūdintas Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos KOMAA tinklalapyje

Plačiau


KOMAA

Terminas “Skambučių centras” apibūdintas Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos KOMAA tinklalapyje

Gauk nemokamą RINKODAROS IR KOMUNIKACIJOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai: