Su aktualijomis susieta rinkodara (angl. Cause related marketing)

Rinkodara, kai prekių ar paslaugų pardavimas siejamas su pinigų rinkimu labdarai, socialiniam ar kitam aktualiam projektui finansuoti. Tai efektyvus rinkodaros būdas, kuriuo ne tik pasiekiami pardavimo rezultatai, bet ir formuojamas pozityvus įmonės įvaizdis. Labdaros organizacijoms bendri su verslo įmonėmis projektai padeda tapti labiau matomomis ir rasti naujų finansavimo šaltinių.[1]Šaltinis: KOMAA

Terminas “Su aktualijomis susieta rinkodara” apibūdintas Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos KOMAA tinklalapyje

Plačiau


KOMAA

Terminas “Su aktualijomis susieta rinkodara” apibūdintas Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos KOMAA tinklalapyje

Gauk nemokamą RINKODAROS IR KOMUNIKACIJOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai: