Tiesioginė antraštė (angl. Direct headline)

Antraštė, tiesiogiai pranešanti norimą žinią ir skirta aiškiai apibrėžtai auditorijai. Tiesioginėse antraštėse dažnai nurodomas konkretus privalumas, pažadas arba kita priežastis vartotojui domėtis gaminiu ar paslauga.[1]Šaltinis: KOMAA

Terminas “Tiesioginė antraštė” apibūdintas Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos KOMAA tinklalapyje

Plačiau


KOMAA

Terminas “Tiesioginė antraštė” apibūdintas Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos KOMAA tinklalapyje

Gauk nemokamą RINKODAROS IR KOMUNIKACIJOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Jums gali būti naudinga: