Tiesioginio atsako reklama (angl. Direct response advertising)

Reklama, kuri yra vienintėlė vartotojo galimybė susipažinti su preke ar paslauga ir kuri suteikia galimybę įsigyti ją tik reaguojant į reklamą – siunčiant kuponą, skambinant nurodytu telefonu ar užsakant internetu, jei reklama skelbiama internete.[1]Šaltinis: KOMAA

Terminas “Tiesioginio atsako reklama” apibūdintas Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos KOMAA tinklalapyje

Plačiau


KOMAA

Terminas “Tiesioginio atsako reklama” apibūdintas Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos KOMAA tinklalapyje

Gauk nemokamą RINKODAROS IR KOMUNIKACIJOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai: