Vartotojų skirstymas pagal elgseną (angl. Behaviouristic segmentation)

Auditorijos skirstymas pagal tam tikro esamo arba siekiamo produkto ar paslaugos vartojimo, pasirinkimo, pirkimo įpročius ir (arba) lojalumą produktui ar paslaugai.[1]Šaltinis: KOMAA

Terminas “Vartotojų skirstymas pagal elgseną” apibūdintas Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos KOMAA tinklalapyje

Plačiau


KOMAA

Terminas “Vartotojų skirstymas pagal elgseną” apibūdintas Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos KOMAA tinklalapyje

Gauk nemokamą RINKODAROS IR KOMUNIKACIJOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Jums gali būti naudinga: