Pakeitimo efektas (angl. Effect of substitution)

Vienos prekės pakeitimas kita preke pasikeitus šių prekių kainų santykiui. Mažesnė prekės kaina, kitų prekių kainoms nepakitus, didina jos santykinį patrauklumą, skatindama atpigusia preke pakeisti kitas prekes.[1]Šaltinis: Rūta Vainienė

Terminą “Pakeitimo efektas” apibūdino Rūta Vainienė knygoje "Ekonomikos terminų žodynas"

Plačiau

Pavyzdys

Santykinai atpigusios sultys gali paskatinti jų vartoti daugiau, o kitų gaivinamųjų gėrimų – mažiau.


Rūta Vainienė

Terminą “Pakeitimo efektas” apibūdino Rūta Vainienė knygoje "Ekonomikos terminų žodynas"

Gauk nemokamą PREKYBOS į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai: