Reklama (angl. Advertising)

Gaminio ar jo gamintojo tam tikrų savybių viešinimas siekiant paskatinti vartotoją įsigyti gaminį. Reklama siekiama trijų svarbiausių tikslų:
informuoti vartotojus apie naujus gaminius ir jų savybes ar jų įsigijimo sąlygas;
pakeisti vartotojų įsitikinimą apie tam tikro gaminio savybes;
įtikinti vartotojus, kad jiems naudinga įsigyti reklamuojamą gaminį.
Reklama gali būti vaizdinė, tekstinė, garsinė. [1]

Bet kokia įvardyto užsakovo apmokama neasmeninės informacijos apie organizaciją, produktą, paslaugą ar idėją forma. [2]


Rūta Vainienė

Terminą “Reklama” apibūdino Rūta Vainienė knygoje "Ekonomikos terminų žodynas"

Gauk nemokamą RINKODAROS IR KOMUNIKACIJOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Jums gali būti naudinga: