Grietinėlės nugriebimas (angl. Price skimming)

Prekės ir paslaugos kainos nustatymo strategija, kai nauja prekė įkainojama didžiausia kaina, kurią pasirengę mokėti vartotojai. Kai vieno segmento vartotojų poreikis patenkinamas, kaina mažinama orientuojantis į kitą segmentą.
Šia strategija siekiama mažinti vartotojo perteklių ir didinti gamintojo perteklių .[1]Šaltinis: Rūta Vainienė

Terminą “Grietinėlės nugriebimas” apibūdino Rūta Vainienė knygoje "Ekonomikos terminų žodynas"

Plačiau


Rūta Vainienė

Terminą “Grietinėlės nugriebimas” apibūdino Rūta Vainienė knygoje "Ekonomikos terminų žodynas"

Gauk nemokamą RINKODAROS IR KOMUNIKACIJOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai: