Vartotojo perteklius (angl. Consumer’s surplus)

Nauda, kurią gauna vartotojas, pasiryžęs už pageidaujamą prekę ar paslaugą mokėti daugiau, nei ji kainuoja rinkoje. Tai yra skirtumas tarp kainos, kurią vartotojas sutiktų mokėti už pageidaujamą prekę, ir realiai sumokėtos rinkos kainos.[1]Šaltinis: Rūta Vainienė

Terminą “Vartotojo perteklius” apibūdino Rūta Vainienė knygoje "Ekonomikos terminų žodynas"

Plačiau

Pavyzdys

Tikras rimtosios muzikos mėgėjas sutiktų už virtuozo koncertą mokėti brangiau, nei kainuoja bilietas, tačiau moka mažiau, nes koncerto rengėjai, siekdami pritraukti daugiau klausytojų ir padidinti bendras savo pajamas, nustato mažesnę bilieto kainą.

Žr. grietinėlės nugriebimas .


Rūta Vainienė

Terminą “Vartotojo perteklius” apibūdino Rūta Vainienė knygoje "Ekonomikos terminų žodynas"

Gauk nemokamą RINKODAROS IR KOMUNIKACIJOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Jums gali būti naudinga: