Laisvoji konkurencija (angl. Free competition)

Rinkos dalyvių konkurencija, kurios neriboja teisinės įėjimo į rinką kliūtys, skirtingos verslo veiklos ir apmokestinimo taisyklės, išimtinės teisės ar kitokie teisiniai barjerai.
Laisvosios konkurencijos nereikia painioti su sąžininga konkurencija, kai rinkos dalyviams teisės aktais primetamos tam tikros privalomos „sąžiningo“ elgesio taisyklės ir veiklos apribojimai. Žr. sąžininga konkurencija.[1]Šaltinis: Rūta Vainienė

Terminą “Laisvoji konkurencija” apibūdino Rūta Vainienė knygoje "Ekonomikos terminų žodynas"

Plačiau


Rūta Vainienė

Terminą “Laisvoji konkurencija” apibūdino Rūta Vainienė knygoje "Ekonomikos terminų žodynas"

Gauk nemokamą VERSLO VALDYMO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Jums gali būti naudinga: