Sąžininga konkurencija (angl. Fair competition)

Rinkos dalyvių konkurencija, grindžiama visišku informacijos atskleidimu, konkurencijos pranašumų pripažinimu nesudarant kartelio susitarimų, vadovaujantis vienodomis žaidimo taisyklėmis ir kitomis konkurencijos etikos normomis.
Dėl sąžiningos konkurencijos kyla daug neaiškumų, nes sunku rasti vieną konkurencijos sąžiningumo vertinimo vardiklį, ypač todėl, kad remiamasi subjektyviu kriterijumi – sąžiningumu. Itin dažnai sąžiningos konkurencijos pavadinimas slepia įvairius sprendimus, ribojančius laisvąją konkurenciją. Žr. laisvoji konkurencija.[1]Šaltinis: Rūta Vainienė

Terminą “Sąžininga konkurencija” apibūdino Rūta Vainienė knygoje "Ekonomikos terminų žodynas"

Plačiau


Rūta Vainienė

Terminą “Sąžininga konkurencija” apibūdino Rūta Vainienė knygoje "Ekonomikos terminų žodynas"

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai: