CTR (angl. Clickthrough rate)

Internetinės reklamos parodymų skaičiaus ir paspaudimų ant jos skaičiaus santykis. Šis santykis parodo, kokia dalis vartotojų, kuriems buvo parodyta reklama, ant jos paspaudė. CTR yra vienas iš rodiklių, padedančių įvertinti reklamos efektyvumą.[1]Šaltinis: Verslo žinios

Plačiau

Pavyzdys

Reklamos kampanijos metu reklamos skydelis buvo parodytas 500.000 kartų, o paspaustas 1.000 kartų. Tokio skydelio CTR yra 0,2% (1.000/500.000x100=0,2).

Iliustracijos

CTR apskaičiavimo formulė CTR apskaičiavimo formulė

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai: