Kainų karas (angl. Price war)
Prekių ir paslaugų pardavėjų varžymasis dėl vartotojų aktyviai mažinant kainas. Tai – itin regima, tačiau ribotą laiką trunkanti kainų konkurencijos forma. Kainų karas naudingas vartotojui, nes jis gauna galimybę prekių ir paslaugų įsigyti pigiau. Kainų karas baigiasi, kai iš rinkos galiausiai pasitraukia mažiau efektyvus tiekėjas, patyręs nuostolių. Pasibaigus kainų karui, laimėtojas kainas gali pakelti į aukštesnį nei prieš kainų karą buvusį lygį, ypač tada, kai įėjimas į rinką nėra laisvas. Žr. kainų konkurencija.[1]Šaltinis: Rūta Vainienė
Terminą “Kainų karas” apibūdino Rūta Vainienė knygoje "Ekonomikos terminų žodynas"
Plačiau