Ketvertuko koncentracijos koeficientas (angl. Four firm concentration ratio)

Koncentracijos rinkoje įvertinimo rodiklis, kai keturių didžiausių analizuojamos produkcijos gamintojų produkcijos apimtis lyginama su bendrąja tos produkcijos apimtimi tam tikroje teritorijoje. Kuo didesnis ketvertuko koncentracijos koeficientas, tuo didesnė koncentracija rinkoje.[1]Šaltinis: Rūta Vainienė

Terminą “Ketvertuko koncentracijos koeficientas” apibūdino Rūta Vainienė knygoje "Ekonomikos terminų žodynas"

Plačiau


Rūta Vainienė

Terminą “Ketvertuko koncentracijos koeficientas” apibūdino Rūta Vainienė knygoje "Ekonomikos terminų žodynas"

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai: