Neapibrėžtumas (angl. Uncertainty)

Pagrindinė rinkos savybė, su kuria susiduria rinkos dalyvis, suvokiantis, kad jis neturi ir negali turėti visos informacijos, todėl negali tiksliai numatyti savo veiksmo, sprendimo padarinių ar jų tikimybės. Neapibrėžtumas skiriasi nuo rizikos, kuri gali būti įvertinta.[1]Šaltinis: Rūta Vainienė

Terminą “Neapibrėžtumas” apibūdino Rūta Vainienė knygoje "Ekonomikos terminų žodynas"

Plačiau


Rūta Vainienė

Terminą “Neapibrėžtumas” apibūdino Rūta Vainienė knygoje "Ekonomikos terminų žodynas"

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai: