Pašto ženklo principas (angl. Post stamp principle)

Vienodos kainos taikymas už skirtingą savikainą turinčių paslaugų suteikimą. Pristatyti laišką į tolimą šalį kainuoja brangiau nei į artimą, tačiau laiškų pristatymui taikoma unifikuota (suvienodinta) kaina. Pašto ženklo principas taip pat taikomas energetikos sektoriuje.[1]Šaltinis: Rūta Vainienė

Terminą “Pašto ženklo principas” apibūdino Rūta Vainienė knygoje "Ekonomikos terminų žodynas"

Plačiau


Rūta Vainienė

Terminą “Pašto ženklo principas” apibūdino Rūta Vainienė knygoje "Ekonomikos terminų žodynas"

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai: