Singuliarizmas (angl. Singularism)

1) požiūris, teigiantis, kad vienas interpretuojamas objektas gali turėti tik vieną tinkamą interpretaciją;

2) visumos analizavimas išskaidant ją į elementus, etapus, detales.

Ekonomikoje metodinis singuliarizmas pasireiškia tada, kai analizuojami konkretūs pavieniai veiksmai, o ne visuma, tarkim, kai kalbama apie konkrečios prekės konkretaus kiekio (pvz., 1 kg „Palangos“ duonos) kainą, o ne apskritai apie duonos kainą.[1]Šaltinis: Rūta Vainienė

Terminą “Singuliarizmas” apibūdino Rūta Vainienė knygoje "Ekonomikos terminų žodynas"

Plačiau


Rūta Vainienė

Terminą “Singuliarizmas” apibūdino Rūta Vainienė knygoje "Ekonomikos terminų žodynas"

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai: