Agentūros apyvarta (angl. Billings)

Reklamos agentūrai patikėti klientų pinigai, skirti reklamai. Agentūra perka žiniasklaidos ir kitas trečiųjų šalių paslaugas, taip pat atlieka kitus darbus, reikalingus kampanijoms įgyvendinti. Klientai atsiskaito pagal agentūros pateiktas sąskaitas. Tai vienas iš rodiklių reklamos agentūrų dydžiui palyginti.[1]Šaltinis: KOMAA

Terminas “Agentūros apyvarta” apibūdintas Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos KOMAA tinklalapyje

Plačiau


KOMAA

Terminas “Agentūros apyvarta” apibūdintas Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos KOMAA tinklalapyje

Gauk nemokamą RINKODAROS IR KOMUNIKACIJOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai: