Atstovaujamoji reklama (angl. Advocacy advertising)

Reklama, kurios paskirtis – skleisti idėjas ir aiškinti socialinius visuomeninei svarbius klausimus taip, kad būtų atstovaujama reklamos užsakovo pozicijai ir interesams. Dar žr. socialinė reklama (angl. Social advertising) ir su aktualijomis susieta rinkodara (angl. Cause related marketing).[1]Šaltinis: KOMAA

Terminas “Atstovaujamoji reklama” apibūdintas Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos KOMAA tinklalapyje

Plačiau


KOMAA

Terminas “Atstovaujamoji reklama” apibūdintas Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos KOMAA tinklalapyje

Gauk nemokamą RINKODAROS IR KOMUNIKACIJOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai: