Darbdavio įvaizdžio formavimas (angl. Employer branding)

Kryptingas bendrovės kaip darbdavio identiteto kūrimas. Darbdavio įvaizdžio formavimas apima vidinius žmogiškųjų išteklių veiksmus bei vidinius ir išorinius komunikacijos veiksmus. Darbdavio įvaizdžio formavimas, remiantis ilgalaikiu planu, didina darbuotojų įsitraukimą, potencialių darbuotojų susidomėjimą bei didina organizacijos žmogiškųjų išteklių efektyvumą. Formuojant darbdavio įvaizdį įtraukiami žmogiškųjų išteklių, komunikacijos bei kūrybos specialistai.[1]Šaltinis: Karolis Blaževičius

Terminą “Darbdavio įvaizdžio formavimas” apibūdino Karolis Blaževičius, aukšto lygmens specialistų ir vadovų tiesioginės paieškos ir atrankos įmonės „Indigroup“ vykdantysis partneris ir įkūrėjas, darbdavio įvaizdžio agentūros „Chorus“ partneris.

Plačiau


Karolis Blaževičius

Terminą “Darbdavio įvaizdžio formavimas” apibūdino Karolis Blaževičius, aukšto lygmens specialistų ir vadovų tiesioginės paieškos ir atrankos įmonės „Indigroup“ vykdantysis partneris ir įkūrėjas, darbdavio įvaizdžio agentūros „Chorus“ partneris.

Gauk nemokamą VERSLO VALDYMO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai: