Darbuotojų motyvavimas (angl. Employee motivation)

Įmonės valdomos ir taikomos priemonės ar jų sistema, siekiant didesnio darbuotojų lojalumo, darbo efektyvumo, kryptingo tikslų siekimo bei kitų faktorių, lemiančių sėkmingą įmonės ilgalaikę perspektyvą.[1]Šaltinis: Karolis Blaževičius

Terminą “Darbuotojų motyvavimas” apibūdino Karolis Blaževičius, aukšto lygmens specialistų ir vadovų tiesioginės paieškos ir atrankos įmonės „Indigroup“ vykdantysis partneris ir įkūrėjas, darbdavio įvaizdžio agentūros „Chorus“ partneris.

Plačiau

Pavyzdys

Darbuotojai gali būti motyvuojami finansiškai (priedai prie atlygio už pasiektus rezultatus, priedai per šventes, gimtadienius, opcionai ir pan.), karjera (suteikiant aukštesnę poziciją ir plečiant atsakomybės ribas), teigiamu įvertinimu (darbuotojo vadovo teigiamas darbuotojo veiklos įvertinimas mėnesinio ar metinio pokalbio metu ar kasdienėje veikloje), galimybe įsigyti įmonės paslaugas ar prekes pigiau (pvz. mažmeninės prekybos įmonė savo darbuotojams suteikia 20% nuolaidą visoms prekėms įsigyti), modernių darbo priemonių suteikimu (naujausi kompiuteriai, modernios darbo vietos, nauji automobiliai), galimybe dirbi laisvu ar pusiau laisvu darbo grafiku, didesne sprendimų laisve (kai kuriuos darbuotojus tai gali demotyvuoti, tad šią priemonę reikia įvertinti individualiai) ir kt.


Karolis Blaževičius

Terminą “Darbuotojų motyvavimas” apibūdino Karolis Blaževičius, aukšto lygmens specialistų ir vadovų tiesioginės paieškos ir atrankos įmonės „Indigroup“ vykdantysis partneris ir įkūrėjas, darbdavio įvaizdžio agentūros „Chorus“ partneris.

Gauk nemokamą VERSLO VALDYMO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai: