Efektų hierarchijos modelis (angl. Hierarchy of effects model)

Pagal šį modelį reklama veikia tada, kai vartotojas pereina nuoseklų procesą – nuo sužinojimo apie produktą (paslaugą) iki galutinio veiksmo (sprendimo) priėmimo. Procesą sudaro žinomumas, susidomėjimas, įvertinimas, pirkimas (išbandymas) ir pasirinkimas.[1]Šaltinis: KOMAA

Terminas “Efektų hierarchijos modelis” apibūdintas Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos KOMAA tinklalapyje

Plačiau


KOMAA

Terminas “Efektų hierarchijos modelis” apibūdintas Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos KOMAA tinklalapyje

Gauk nemokamą RINKODAROS IR KOMUNIKACIJOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai: