Horizontalusis bendradarbiavimo susitarimas (angl. Horizontal cooperative advertising)

Reklamos organizavimo forma, kai gaminio ar paslaugos reklama rūpinasi kelios įmonės ar organizacijos, teikiančios gaminį ar paslaugą į rinką.[1]Šaltinis: KOMAA

Terminas “Horizontalusis bendradarbiavimo susitarimas” apibūdintas Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos KOMAA tinklalapyje

Plačiau

Pavyzdys

Prekybos centrų ir juose esančių parduotuvių susitarimai dėl reklamos.


KOMAA

Terminas “Horizontalusis bendradarbiavimo susitarimas” apibūdintas Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos KOMAA tinklalapyje

Gauk nemokamą RINKODAROS IR KOMUNIKACIJOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai: