Informacijos apdorojimo modelis (angl. Information processing model)

Reklamos poveikio modelis, sukurtas Williams‘o McGuire‘o, kuris vartotoją suvokia kaip informacijos apdorotoją ir problemos sprendėją. Pagal šį modelį informacijos hierarchiją sudaro šie etapai: pranešimo pateikimo, dėmesio skyrimo, suvokimo, priėmimo, išlaikymo atmintyje ir po jo einančio elgesio.[1]Šaltinis: KOMAA

Terminas “Informacijos apdorojimo modelis” apibūdintas Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos KOMAA tinklalapyje

Plačiau


KOMAA

Terminas “Informacijos apdorojimo modelis” apibūdintas Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos KOMAA tinklalapyje

Gauk nemokamą RINKODAROS IR KOMUNIKACIJOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai: