Kryžminė atsakomybė (angl. Cross liabilities)

1. Kai du laivai, A ir B, susiduria tokiomis aplinkybėmis, kad abu yra iš dalies kalti dėl susidūrimo, ir kaip to rezultatas A yra atsakingas B už dalį jo patirtos žalos, o B yra atsakingas A už dalį A patirtos žalos, Jūrų ministerijos (admiraliteto) teismas nusprendžia, kad kompensacija bus išmokėta tai šaliai, kurios likutis, atskaičius išlaidas, yra teigiamas. Jūrinio laivo korpuso draudimo polisai numato, jog pretenzijos bus sureguliuotos pagal draudimo sutartį, sudarytą kryžminių atsakomybių pagrindu, t. y. taip, lyg kiekviena šalis būtų priversta sumokėti dalį kitos
šalies patirtos žalos.
2. Kai atsakomybės draudimo sutartis apdraudžia du ar daugiau asmenų, yra įmanoma, kad vienas iš apdraustųjų gali tapti atsakingas kitam apdraustajam. Kryžminės atsakomybės punktas aiškiai nusako, kad kiekvienas iš apdraustųjų yra individualiai apdraudžiamas, taigi tokia atsakomybė yra padengiama.[1]Šaltinis: Aleksandra Lezgovko

Terminą apibūdino "Draudimo ir rizikos valdymo instituto" prezidentė Aleksandra Lezgovko.

Plačiau


Aleksandra Lezgovko

Terminą apibūdino "Draudimo ir rizikos valdymo instituto" prezidentė Aleksandra Lezgovko.

Gauk nemokamą FINANSŲ IR APSKAITOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai: