Produktų kategorijos valdymas (angl. Category management)

Rinkodaros strategija, kai visa produktų kategorija valdoma kaip vienas strateginis verslo vienetas (tradiciškai produktai valdomi atskirai arba grupuojami pagal prekių ženklus). Taip organizuojant darbą manoma, kad rinkodaros vadybininkas, rūpindamasis visa produktų kategorija, gali geriau suprasti vartotojų įpročius, rinkos tendencijas.[1]Šaltinis: KOMAA

Terminas “Produktų kategorijos valdymas” apibūdintas Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos KOMAA tinklalapyje

Plačiau


KOMAA

Terminas “Produktų kategorijos valdymas” apibūdintas Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos KOMAA tinklalapyje

Gauk nemokamą RINKODAROS IR KOMUNIKACIJOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai: