Rinkodara (angl. Marketing)

Pardavimo strategijos organizavimas ir vykdymas. [1]

Priemonių sistema, apimanti prekės ar paslaugos kelią nuo jos idėjos iki vartotojo. Tradiciškai laikoma, kad rinkodara susideda iš keturių elementų. Tai prekės ar paslaugos idėja, jos išvystymas (angl. Product), kainos nustatymas (angl. Price), paskirstymas (angl. Place) ir pardavimo skatinimo veiksmų sumanymas ir vykdymas (angl. Promotion). Dažnai vartojama santrumpa PPPP.[2]Šaltinis: KOMAA

Terminas “Rinkodara” apibūdintas Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos KOMAA tinklalapyje

Plačiau


KOMAA

Terminas “Rinkodara” apibūdintas Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos KOMAA tinklalapyje

Gauk nemokamą RINKODAROS IR KOMUNIKACIJOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai: