Savireguliacija (angl. Self regulation)

Reklamos verslo dalyvių (reklamuotojų, reklamos gamintojų ir žiniasklaidos kanalų) susitarimas laikytis tam tikrų etikos normų, siekis, kad reklama paisytų įstatymų, būtų teisinga, sąžininga, parengta, paisant atsakomybės prieš visuomenę ir vartotojus, ir gerbianti sąžiningos konkurencijos principus. Lietuvoje veikia reklamos savitvarkos institucija „Lietuvos reklamos biuras“ (žr.).[1]Šaltinis: KOMAA

Terminas “Savireguliacija” apibūdintas Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos KOMAA tinklalapyje

Plačiau


KOMAA

Terminas “Savireguliacija” apibūdintas Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos KOMAA tinklalapyje

Gauk nemokamą RINKODAROS IR KOMUNIKACIJOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai: