Siekiamos nuostatos (angl. Benchmark measures)

Rodikliai, nusakantys tikslinės auditorijos nusistatymą dėl produkto ar paslaugos. Tai produkto ar paslaugos žinomumas, pirmenybės jam teikimas, įvaizdis, įsitikinimai, ketinimai įsigyti ir kt. Šie rodikliai yra naudojami nustatant reklamos kampanijos tikslus prieš ją pradedant: nustatoma, kokias nuostatas ir kokia apimtimi siekiama jas pakeisti.[1]Šaltinis: KOMAA

Terminas “Siekiamos nuostatos” apibūdintas Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos KOMAA tinklalapyje

Plačiau


KOMAA

Terminas “Siekiamos nuostatos” apibūdintas Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos KOMAA tinklalapyje

Gauk nemokamą RINKODAROS IR KOMUNIKACIJOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai: