Konsumerizmas (angl. Consumerism)

Teorija, teigianti, kad vartojimo didėjimas yra ekonomiškai naudingas reiškinys. Priešindamiesi didėjančiam vartojimui, kuriasi antikonsumeriniai judėjimai, raginantys vartoti tik ekologiškus arba etiškai (pvz., nenaudojant vaikų darbo) pagamintus produktus. Vartojimo didėjimas susijęs su žmonių gerovės kilimu, tad pasisakantieji prieš vartojimą siūlo aukoti ekonominę gerovę dėl kitokių tikslų. Konsumerizmas kartais suprantamas kaip vartotojų teisių gynimas.[1]Šaltinis: Rūta Vainienė

Terminą “Konsumerizmas” apibūdino Rūta Vainienė knygoje "Ekonomikos terminų žodynas"

Plačiau


Rūta Vainienė

Terminą “Konsumerizmas” apibūdino Rūta Vainienė knygoje "Ekonomikos terminų žodynas"

Gauk nemokamą VERSLO VALDYMO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai: