Prekės ženklas (angl. Trade mark)

Išskirtinis prekės ar paslaugos pavadinimas ir tapatybė, padedanti jį atskirti nuo kitų gaminių ir paslaugų. Prekės ženklas gali būti įvairių formų, jis gali būti užrašytas tik jam būdingu šriftu ir spalvomis, logotipu. Ženklas užregistruojamas nustatyta tvarka, saugomas valstybės.[1]Šaltinis: Rūta Vainienė

Terminą “Prekės ženklas” apibūdino Rūta Vainienė knygoje "Ekonomikos terminų žodynas"

Plačiau


Rūta Vainienė

Terminą “Prekės ženklas” apibūdino Rūta Vainienė knygoje "Ekonomikos terminų žodynas"

Gauk nemokamą PRAMONĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai: